1 Temmuz 2012 Pazar

acemi hamile :)

Hamileliğimin 22. haftası bitmesine rağmen hep yapmayı istediğim ama bir türlü hayata geçiremediğim hamilelik anılarımı yazmak için bu bloga yazmaya başladım...
Artık oğlumuzun tekmelerini, dönüşlerini farkedebilmek çok heyecanlı..Şimdiye kadar her şey yolunda gitti, inşallah bundan sonra da hep böyle olur.
Hamileliğin başında verdiğim kiloların üzerine 4 kilo, normal kiloma ise 2 kilo eklenmiş durumda..
Annem tabiki durumu abartıp panik halinde beşik örtüsü, beşik yorganı vs. yapmaya çalışıyor. Geçen hafta aldığımız beşiğimiz bu hafta evimize geliyor, biraz erken aldığım için tedirginim aslında nazar değmesinden ama tatile gideceğim için acele etmemiz gerekti... Beşiğin fotosunu eve geldiğinde çekip koymayı düşünüyorum..
Bu cuma doktor kontrolüm var bakalım bakalım bizim ufaklık kac grama ulaşmış...
şimdilik bu kadar..
Haftaya görüşmek üzere...

2 yorum:

  1. canım arkadaşım sen çok ama çok güzel bir anne olacaksın, çağın da harika bir baba :) heyecanla bekliyorum minik bebeği, kimbilir ne tatlı bir şey çıkacak :) doğumu kaçırmayacağım için de çooooook mutluyum, gerçi herhalukarda kaçırmazdım atlar gelirdim :)

    YanıtlaSil
  2. Ya Jasocan hala inanamıyorum senin bir çocuğun olacak.
    Çok az kaldı. Ama Bora beklediğimizden erken geliyo. Naapcaz şimdi? Ben onun normal gelişine göre ayarlamıştım Ankara'ya gelişimi. Geçen haftasonu da erkenden gelse de orda olsam dedim ama hiç niyeti yoktu :-)) Söyle bakalım babyshowera gelebilsem anneyi en iyi tanıyan kim çıkardı :-)) fil hafızası var bende :)

    YanıtlaSil