20 Mart 2013 Çarşamba

Anneliğin ilk günleri..

Bu kadar uzun bir ara verince 4 aylık süreci tek bir sayfada anlatmak zor olur diye düşünerek parça parça yazmanın daha mantıklı olur diye düşündüm...
Asrın Bora'nın hayatımıza katıldığı ilk günler benim için biraz zor olsa da ailede herkes tarifi anlatılmaz bir mutluluk içindeydi.. Çağın babalık konusunda herkesi hayrete düşürecek kadar başarılıydı.. Kimse Bora'yı susturmayı başaramazken o kucağına alıp fener marşı söyleyerek susturuyor ve uyutuyordu.. Biz de Çağın olmadığı zamanlarda çoğumuz beşiktaşlı olmamıza rağmen fenerbahçe marşı söylerken buluyorduk kendimizi... Bora'nın sakinleştiği marşı burda yazmak istiyorum belki diğer bebeklerde de etkili olur .

'Cihatlar, Lefterler, Canlar, Fikretler

 Yıllarca sürecek abidedirler
 Hiç bir kulüpte olamayan bu dostluk,
 Yıllar yılı hep şampiyon olduk'

Ben aslında anneliği ve Asrın Bora'ya olan sevgimi yaklaşık 1-2 haftalıkken bana ilkkez gözlerinin açıp baktığında anladım... O an gözümün önünden hiç gitmiyor... Yazarak anlatmak çok zor zaten anneler benim ne demek istediğimi anlar, Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah...


Baby shower partim ve doğum sırasında fotoğraflarımı çeken Ebru hanımla Asrın Bora'nın 2. ayında da buluştuk.. Çok güzel kareler yakaladı bir kaçını burada paylaşıyorum...


Fenerli Aile






Fındık kurdu


Pamuk Prens










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder