28 Temmuz 2012 Cumartesi

Tatil devam ederken...

Yaklaşık 15 gündür Bodrum'daki tatilim  devam ediyor.. Bugüne kadar hep yoğun bir trafiğimiz vardı. Abim, babam,Çağın değişik zamanlarda gelip gittiler. Şimdi annemle yalnız kalmaya başladık... Yazlığımız tepede olduğundan esintimiz hiç eksik olmuyor, Ankara'dakilerle konuştuğumda havanın çok sıcak olduğunu söylüyorlar. İyi ki Bodrumdayım sanırım Ankara'da olsam oldukça zorlanırdım.Burda buzz gibi suda yüzüyorum.. Halen tezimle ve bazı yayınlarla uğraşıyorum ve tatil hiiiç bitmesin istiyorumm. Ankara'ya döndüğümüzde bizi yoğun bir koşturmaca beklemekte.. Bebek odası, duvarlar, doğum şekeri vs vs. Annemle burda o yoğun tempo için enerji topluyoruz..
Karnımsa her geçen gün büyümekte. 26+3 gündeyim..Tekmeler artmakta. Bu arada burdaki 2 haftada 2 kilo almışım..











Bugün geçen hafta çektiğimiz fotolardan bir kaçını paylaşıyorum..

Tekrar görüşmek üzere...

1 yorum:

  1. severim ben senin göbeğini yaaaa..manken arkadaşım benim :)

    YanıtlaSil