9 Ekim 2012 Salı

Baby Shower partim....

Geçen cumartesi günü (29 Eylül 2012) bizim evimizde baby shower partimiz vardı... Uzun süredir üzerinde düşündüğümüz parti gerçekten çok eğlenceli geçti....

Sevgili arkadaşım Özlem, içinde var olan organizatör ruhuyla partimdeki her dokunuşunda partiye ne kadar özendiğini gösterdi... Tekrar çok çok teşekkür ediyorum kendisine...

Partim saat 14'de başladı, Burcu, Pınar ve Özlem saat 12 gibi geldiler ve evi süslemeye başladık... Bu arada doğum için anlaştığımız fotoğrafçımız da saat 13 gibi gelip Çağın ve benim hamilelik fotolarımızı çekti parti boyunca da yanımızdaydı... Şimdi partiyle ilgili detayları fotoğraflarla paylaşmak istiyorum..

İşte Özlemciğimin hazırladığı süpriz kapı posterim....Fotoğraftaki de tabiki benim göbeğimm... Misafirlerimizi kapıda bu poster karşılıyordu..





Bu da gelenlere hatıra olarak hazırlattığım bonibonlu bebek kavanozlarııı :)




Filizciğimin ellerine sağlık lavantalarımız onun eseri ...



Yine Filiz'in eseri su şişelerimiz...




Peçeteliğimiz made by Özlem


İçerisi süt dolu biberonlarımız da Aslı'nın eseri ....


Gelenlerin duygularını paylaştığı tasarımı Didosh'a ait anı defterimiz...

Kızlarla Bora'nın odasındayızzz..


Babasının takımı...



Her gelen tatlı tuzlu bir şeyler getirdiği için menümüz oldukça zengindi... Önce karınlar doydu sıra ıyun oynamaya geldi... Hazırladığımız oyunlar; kelime bulmaca, anneyi en çok tanıyan kim?, ve hamile göbeğini tahmin etmeydi... Hepsi çok eğlenceliydi. Kelime bulmaca oyununda Gökerin Yunanlı sevgilisi Vasso'nun birinci olması bence günün olayıydı... Her oyunun birincisine de benim hazırladığım minik hediyeler vardı...

İşte en çok kelimeyi bulmaca oyunumuz...(Oyun birincimiz Vasso)


Ve anneyi en çok tanıma oyunu (oyun birincimiz yapılan desteklerle Gözde)




Yarışmalar sonrasında pastamı kestik ve arkadaşlarım bana aldıkları hediyeleri verdiler ...

Gelen herkese çook teşekkürler.. Her şey çok güzeldi...

Bora seni bekliyoruzz....





2 yorum:

  1. çok keyifli bir gündü jasocuum :) bütün süslemeler harikaydı, detaylar gerçekten çok etkileyiciydi. ama günün en güzeli ve tatlısı sendin tabi ki de :) "en cici anne" unvanı tam uygundu :)
    canım arkadaşım son günlerin de sağlıkla, mutlulukla geçsin işallah.

    YanıtlaSil
  2. Yasocuuumm, baby shower geçti üstüne Boranın doğum gününü bile yaptık, bense bu yazını yeni okudum :/ Çok güzel bir anne oldun gerçekten, oğluşunla nice yıllara...

    YanıtlaSil